Sider

tirsdag den 16. august 2011

Så er det officielt..

..eller i hvert fald på en måde!

Har idag modtaget kopi af speciallægeerklæringen,fra den psykiater som jeg var til samtale med for en uge side.. I erklæringen skriver han de ting,som vi snakkede om under samtalen - og konkluderer at der er tale om 'EUP'.. Sidst, men meget relevant, skriver han til kommunen, at han finder det uhensigtsmæssigt på nuværende tidspunkt at forsøge at aktivere mig ud i erhvervsrelaterede aktiviteter, med mindre jeg selv ønsker det..
Det giver i det mindste lidt ro på min situation, at kommunen nu formentlig ikke vil slå i bordet for at jeg skal igang lige nu og her.. Så er det bare, at spørgsmålet om syge-dagpenge kontra kontanthjælp melder sig igen.. ÅH håber min sagsbehandler kan hjælpe mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar