Sider

mandag den 15. august 2011

Veloverstået weekend

Så blev det mandag igen - og en ny uge tager sin begyndelse..

Alt i alt har det været en rigtig god weekend :)

I Fredags havde min mor 25års jubilæum på hendes arbejdsplads, så der blev fra hendes arbejdsplads side holdt en rigtig fin reception for hende. I den anledning blev Vi hentet på hendes bopæl i den fedeste bil!
Efter en køretur i denne dejlige vogn,blev der afholdt en rigtig hyggelig reception for min mor.
Min søster fik en helt skør idé, fordi hun skulle ha fat i en bil - og dén idé inkluderede mig..
Så efter en køretur fra Hjørring til Ålborg, fra Ålborg til Frederikshavn, fra Frederikshavn til Skagen og endelig fra Skagen til Hjørring kom jeg hjem ved 20.30 tiden - godt forvirret og irriteret over at ha brugt så lang tid bag rettet.. Hjemme stod M og hans kammerat og ventede på mig,de havde nemlig lavet en aftale med nogle andre venner om,at vi skulle derud og grille..
Så jeg måtte hurtigt gribe noget andet tøj - og så var det ellers ud af døren igen!
Vi havde en rigtig hyggelig aften omkring grillen og inden det blev alt for sent var mig og M hjemme i lejligheden,ved den lille hund igen :)
Lørdag stod dagen på en lille hyggelig festival sammen med nogle af M's kammerater.. Veto kom ud til min mor,så mig og M kunne blive og overnatte hos hans forældre.. Rigtig hyggelig dag, med god stemning og tilpas med fadøl til herrerne - jeg gik først igang med alkoholen efter klokken 18,da jeg ellers troede det ville ende galt.. - hvilket det selvfølgelig gjorde alligevel ! På trods af godt humør og god stemning,får jeg det ved 22 tiden rigtig dårligt.. Egentlig tror jeg ikke jeg var specielt fuld,men pludselig begyndte det at sortne for mine øjne og jeg skulle kaste op.. Gik lidt væk fra de andre og sad i en lille time for at se om det ikke blev bedre.. det gjorde det desværre ikke,så mig og M besluttede os for at tage hjem.. Heldigvis uden problemer eller irritation fra hans side..
Søndag morgen ringer min mor og vækker mig,for at fortælle at Veto er blevet syg.. åh min lille Veto :( Vi sover et par timer mere og jeg ringer til min mor igen for at høre hvordan det går - heldigvis har den lille hund fået det bedre.. Omkring klokken 15 sidder jeg med Veto i mine arme og da vi kommer hjem putter han sig i kurven,som jeg har sat LIGE ved siden af mig i sofaen..

Tjah det var dén weekend - og før jeg vidste af det,blev det igen Mandag og her sidder jeg så :) Veto har fået det bedre,men tror stadig han har lidt feber.. Han er noget træt og sløv,men jeg tror nu alligevel vi skal ud og gå en tur nu..bare mig og ham <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar