Sider

mandag den 15. august 2011

opdatering

På det sidste er der sket en hel del.. Både godt og skidt!
Min praktikperiode sluttede efter 5-6 uger.. Det gik bare ikke,tingene kunne ikke hænge sammen for mig..

Så nu er jeg igen hjemme, stadig sygemeldt - og igen er dagene overdrevet lange og jeg keder mig! Har på nuværende tidspunkt været sygemeldt i snart 11 måneder,så det er også ved at være opover at jeg skal re-vurderes fra kommunen side,for at finde ud af om jeg kan forsætte på syge-dagpenge.. Ellers hedder det kontakthjælp - og så er jeg da helt sikker på at min situation ikke kan blive værre.

Jeg var for en uge siden (endelig) til speciellægeundersøgelse.. Jeg har jo de sidste 4-5 år ikke selv være i tvivl om hvad jeg fejler - det er bare først nu,jeg er nået frem til den konklusion at livet og hverdagen på egen hånd er rigtig besværlig og uoverskuelig og at jeg måske har brug for støtte fra nogle mennesker som er i stand til at hjælpe mig rent fagligt.. Nå men i hvert fald sluttede psykiateren vores samtale af med "Jeg ved ikke hvordan du er nået frem til at det er dét du fejler - men jeg giver dig fuldstændig ret"
Så nu lyder 'dommen' altså lægeligt og på papir på 'emotionel ustabil personlighedsforstyrrelse af borderline type'.. og skal jeg så grine eller græde?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar