Sider

onsdag den 25. maj 2011

endelig...

...falder tingene lidt på plads! Efter 7 måneders sygemelding,skal jeg så småt til at igang igen.

Har idag været til møde med mit nye praktiksted og min sagsbehandler :) 
På grund af mine lange sygemelding,skal jeg langsomt trappes op i timer - inden min fagforening vil 'ha mig tilbage' som raskmeldt.. Derfor starter jeg i 'praktik' som social- og sundhedsassistent i en udekørende gruppe, i et distrikt jeg kender ret godt i forvejen.. Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang igen!


Der burde ikke gå mere end 14 dage fra idag,før jeg skal starte op.. Jeg starter op på 10 timer om ugen og planen er at jeg efter de første fire uger i praktik skal være på 25 timer ugentligt..


Det bliver da bare helt kanon at komme igang igen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar